دلم خیلی برات تنگ شده

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 


کاش می شد قلب ما از یاس بود / تک تک گلبرگ آن احساس بود
پاک و سبز و ساده و بی ادعا / کاش می شد بهتر از الماس بود
کاش می شد عشق را تفسیر کرد / عاشقی را با محبت سیرکرد

به ساعت من تو تمام قرار ها را نیامده ای
کدام نصف النهار را از قلم انداخته ام؟
قرار روزهای بی قراریم!
کجای آسمان ببینمت؟ من از جستجوی زمین خسته ام.
کی چه گلی دوست داره؟
نجار:میخک
دزد:شب بو
قصاب:گل گاو زبون
پارچه فروش:اطلسی
دندون پزشک:مینا
و من...من تو رو دوست دارم ،تو زیباترین و نازترین گلی هستی که من دوستش دارم

اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده
اینقدر دست تو دماغت نمی کردی 

دلم واست خیلی تنگ شده....
شاهدم هم گوشی تلفنیه که بارها و بارها تو دستم گرفتم و تک تک شماره هاتو روی صفحه لمس کردم
ولی همیشه شماره اخر و نتونستم بگیرم.....

نمیدونم چرا.....؟!
مثل همیشه دلتنگ و بی قرارتم.....
نمیدونم الان کجایی؟
چیکار میکنی؟؟؟

اما اینو میدونم که چه باشی یا نباشی من همیشه عاشقت میمونم....
درسته از من دوری ولی یادت که همیشه و همه جا تو ذهنمه نذاشت دوریت واسم پایدار بمونه.....
شاید ندونی ولی.....

هرشب این رویای توست که منو به خواب دعوت میکنه.....
خیلی دلم واست تنگ شده...خیلی..
.. 

تا حالا شده آدما باهات حرف بزنن ولی نشنوی

تا حالا شده وقتی تو خیابون راه میری یه دفعه به خودت

بیای ببینی ساعت ده شبه نفهمیدی کی ده شده

نفهمی کجایین؟؟؟؟؟؟

اون موقع فکرت میدونی کجاست؟؟؟

خودت خوب میدونی کجاست

یه هفتست همش این طوری میشم

بعدش خدا چی سرم میاره معلوم نیست

زندگیمو ازم گرفت حالا چی میخاد نمیدونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 5:24 PM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی